31 de desembre del 2009

ANFF vobis precor!

Benvolguts discipuli et discipulae, amici et amicae, familiares omnes, us desitjo en nom propi i del nostre estimat vaixell una bona sortida i entrada d´any. Que el déu Ianus ens sigui favorable i que mai, mai ens manqui la il·lusió per tirar endavant els projectes que donen sentit a les nostres vides. I que poguem seguir estimant les persones que ens són importants. Aquest és el meu desig, el meu propòsit, el meu particular xenium per a tots vosaltres. Quin és el vostre per a l´any que comença?
Una abraçada i gràcies per ser-hi. Continuem la travessia...

ANNUM NOVUM FAUSTUM FELICEM!!!!

43 comentaris:

Unknown ha dit...

Noisss que tot i que estem de vacances seguim donant una volteta dins del nostre vaixell haha us desitjo un feliç any nou... espero que vingui ple de coses positives, bons moments,novetats, i nous coneixements! Un petó molt fort!!

El meu propòsit per l'any 2010 serà ampliar els meus límits, que fins ara tenia, per poder seguir ampliant-los l'any 2011, per que penso que quan fas o aprens una cosa que realment t'agrada és un tant per cent molt important per que t'aixequis amb un somriure cada dia!

FELIÇ 2o1o! :D

Anna Carbó!

Martí ha dit...

BONA ENTRADA D'ANY A TOTHOM, EN ESPECIAL ELS discipuli et discipulae QUE FORMEM PART D'AQUEST VAIXELL!!

El meu propòsit pel 2010, referent a les clàssiques i en especial el nostre vaixell es: que millorem tots com a persones, que formem una bona família i que seguim endavant amb el vaixell d'odisseu tots junts!!

Felicem Diem Natalem!!!

santi ha dit...

Gràcies pels desitjos i visita del vostre vaixell a la nostra costa.
Heu començat amb força, realment, que els vents us acompanyen en aquest nou trajecte que acabem d'encetar!

El vaixell d'Odisseu ha dit...

Gràcies, Santi. Procurarem no perdre de vista les vostres terres, que són molt fèrtils. Sabem que és un bon port on ancorar la nostra nau. Que tingueu un feliç 2010. Di hoc faciant!

Anna Ruiz ha dit...

Desitjo que hagueu començat l'any amb molt bon peu i espero que el millor del 2009 sigui el pitjor del 2010!
ens veiem dintre de poquet! :)

Anna Ruíz de la Fuente Núñez

Unknown ha dit...

Gaudiu dels ultiimss diess de vacancess!

Júlia Vallespir ha dit...

BON ANY NOU A TOTHOM!!!
Jo espero que aquest any sigui ple de rialles i moments fantàstics que poguem passar tots junts :D
Hem d'agafar forces per tornar a començar d'aquí poc!!

Saroula ha dit...

Καλή χρονιά σε όλους!
Feliz año nuevo a todos!
Ελπίζω αυτή τη νέα χρονιά να είναι πολύ δημηουγική για όλους και να συνεχίζετε πάντα με αυτές τις ωραίες ιδέες!!!!
Φιλάκια πολλά

El vaixell d'Odisseu ha dit...

Bienvenida a nuestra nave, Sara! Que los dioses soplen con fuerza y nos ayuden a conocer muchos hermosos lugares.

Φιλάκια πολλά

laa.neuus ha dit...

bon any nou a tots encara que una mica tard:)

qui és aquesta sara?:O

El vaixell d'Odisseu ha dit...

Aquesta Sara és una bona amiga meva que s´ha embarcat amb nosaltres perquè és una amant irreductible del món grec. El parla perfectament i, és més, va viure a Atenes durant 1 any. Qualsevol dia ens vindrà a l´escola per ensenyar-nos a ballar dances gregues i a mantenir una petita conversa en grec modern. I el que és més important, ampliem la família amb persones que estimen el món clàssic i tot el que representa.

Di hoc faciant!

Xavier Garcia ha dit...

Bon any a tots!! Esperem que tot continui com fins ara i millori si pot ser ;)
Xavi

Sanja ha dit...

Es una mica tard, ho sé, peròoo feliç any nou! :D
Espero que tot segueixi així de bé!

Noemí ha dit...

Yo ya no llego a felicitar las fiestas a nadie pero sí desear un 2010 mucho mejor que este año pasado y ¡¡ algo peor que el próximo 2011!!

P.D: En Google este blog ya surge como un posible entrada y muestra más de 1490 entradas en este buscador. Empezamos ha dejar huella.

El vaixell d'Odisseu ha dit...

Gracias por tu comentario, Noemí, que, sin duda, nos debe hacer sentir muy felices. A tres meses de haber empezado nuestra singladura el viaje ya vale la pena. ¡Y lo que nos queda por hacer! Ese es nuestro reto y nuestra particular Ítaca.

Hasta mañana

Maria ha dit...

Feliç any nou a tots!!!
Espero que comenceu aquest 2010 amb molta il·lusió i que el poguem compartir.

Jordi Sedeño ha dit...

Feliç any nou!!!!

el meu propòsit per aquesta any, es seguir treballlnt de bé com l'any passat i seguir amb les persones que més estimo i m'estimen.

Aitor ha dit...

Feliç 2010 a tots! espero que aquest any millorem tots en tots els sentits possibles.

El meu propòsit per aquest any, fen referència al blog, és enrecordar-me més del blog, entrar-hi més i dexar-hi més comentaris que fins ara.

Unknown ha dit...

Feliç any 2O1O a tothom , encara que tard :)
Espero que aquest any 2O1O sigui millor per a tots que el passat i si nó igual .

VAAALEEE ;)

Carlotah. ha dit...

Espero que tots tingeu una bona entrada d'any i que aquest que acaba d'arribar vagi molt millor que el que hem deixat enrera!
Molt original aixo d'enviar sms felicitant l'any en llatí eh:)
ajajaj
vinga petons!

Ferran ha dit...

ANNUM NOVUM FAUSTUM FELICEM!

El meu propòsit per aquest any és millorar, sobretot en els estudis i publicar amb el senyor Toronell i l'Aitor un comentari!

Bon any!

oriol ha dit...

Hola!

Jo per aquest nou any 2010 demano seguir com l'any passat i si pot ser intentar millorar-lo en tots els sentits.

Bon any.

Oriol T.

Clara ha dit...

Ja sé que és tard, però feliç any a tots i us desitjo que el disfruteu i que sigui millor que els anteriors!

El meu desitg per aquest any, referent al nostre blog, és que segueixi endavant, ampliar-lo i crèixer com a la familia que som!!

Petons a tots!
ANFF

Clara

albert muñoz ha dit...

Hola!

El meu desitg per aquest any és esforçar-me mes en tot i se més bona persona i referent al blog doncs entrar cada dia si pot ser i comentar

VAle!!

Unknown ha dit...

Bueno...s'han acabat les vacances i com sempre s'han fet massa curtes... Pero auí estem, amb tot un any nou per davant i, com sempre, amb una nova oportunitat de plantejar nous objectius i de millorar en tot el que poguem.
Jo cada any em proposo corregir els meus defectes tot i que és més complicat del que pot semblar quan t'ho planteges; així que també m'he proposat no preocupar-me per tonteries, dedicar-me més de la gent que m'envolta i disfurtar al màxim de la vida que amb 16 anys és el que toca!

:D

Júlia Rodríguez ha dit...

Una mica tard, però feliç 2010 =)

Espero que sigui un any en que tinguem molta salut, poguem compartir moltes estones amb aquells que estimem i arribar als objectius que ens plantejem.

un peto a tots!

Mari ha dit...

Hola!

Sé que ja és una mica tard, però us desitjo a tots un feliç 2010!

Espero que sigui un any ple de sorpreses i bons moments amb la gent que estimem i que poguem aconseguir els nostres propòsits.

Vale!

Lluis ha dit...

Feliç 2010 a tots els navegants d'aquest bloc.
Espero que aquest sigui un any ple d'alegries per a tothom.

Xenia ha dit...

Bon any a tothom!

Aquest any 2010, crec que és un any molt important i significatiu per alguns de nosaltres o al menys ho és per a mi, ja que espero aconseguir els meus objectius i poder estudiar el que vull. Desitjo que aquest any sigui millor que l'anterior i poder difrutar del que queda de curs amb tots vosaltres
Fins un altre!

Unknown ha dit...

Primer de tot feliç 2010 a tothom!

El meu desitg per aquest any que ja ha començat és que sigui un any ple de bons moments i que vagi encara millor que l' any passat, que no ha estat malament.
Espero que a partir d'ara tots comentem més al bloc, incluida jo, i que gent de tot arreu el visiti =)

petons!

Adrià ha dit...

HOLA!!!

Us desitjo un gran 2010!!!!

El meu desitg és simplement poder ser feliç!!!

VALE!!

Anna Romera ha dit...

Happy New Year!

Hola nois i noies! Us desitjo que aquest any us vagin genial les coses i que aconseguiu tot el que us proposeu!

Ànims a tots i bon any nou!!

Un petó

Alba Noguera ha dit...

Hola!
El meu desig per aquest nou any suposo que és el mateix que el de l'Adrià. Crec que ser feliç és un bon propòsit, tot i que sembla més fàcil d'aconseguir del que és realment és!
PD. Feliç any 2010 a tots!

Esther Soria ha dit...

Hola!!

Bon any nou a tothom (tot i que amb una mica de retard :) espero que hagueu tingut una bona entrada d'any i que continui aixi!
El neu desig per aquest any és tenir molts moments amb rialles i felicitat, i referent al blog, que segueixi endevant i per aquest camí com fins ara.

ANFF a tothom!!


Valee!

Laia G. ha dit...

M'ha agradaria que també tot anés bé ja que he començat l'any amb no gaire bon peu (problemes familiars), desitjo que es puguin solucionar i que tot segueixi igual o millor que abans.
Crec que les coses dolentes fan patir més que les bones, ja que també tinc dues de bones, m'ha arribat una cosineta nova a la família, té cinc mesos, és adoptada de pares romanesos, i es moníssima! I l'altre és que la meva tieta està esperant i ha de nèixer un dia d'aquests.
Bon any nou a tots!!

lorena ha dit...

El meu desig per aquest any es pogue resoldre els problemes i estar amb les persones que estimo. M'agradaria passar un any sense complicacions ni problemes, encara que és difícil. I, tot i que hagi acabat l'any malament per la pèrdua d'un familiar, sé que les coses aniren bé.
Espero que tots vosaltres tingeu un bon any.

Laura Guillén ha dit...

Hola!
El meu propòsit per aquest any és el mateix que el dels altres anys, intenar millorar cada dia una miqueta en tot allò que em costa. A veure si aquest any es cumpleix una mica més que l'any passat.

Paula ha dit...

El meu propòsit es aprofitar al màxim aquest any, que abans de que sonin les campanades per donar la entrada al 2011 miri enrera i no m'arrapanteixi de res, que tot el que hauré viscut durant aquest any em fagi feliç. També esforçar-me mès en tot el que faig i per acabar aconseguir que la gent del meu voltant pugui ser una mica mès feliç.

Mireia ha dit...

Estem a dia 12 i l'únic que us puc dir és que hagueu començat l'any molt bé i que compliu el vostre propòsit.

El meu propòsit per aquest nou any és no perdre la relació que tinc actualment amb la meva família i estar ben en els estudis!

Ens veiem!

Clàudia ha dit...

Molt bon any a tothom!
El meu proposit per aquest any que ens espera és seguir disfrutant dia a dia de la vida, seguir veienet la llum del sol. De cara al blog demanar com el Santi, que el vent ens acompanyi i seguir navagant molt més temps

Unknown ha dit...

un xic tard però bon any a tothom!

el meu proposit d'any és continuar la lluita per un món millor on deixem enrrera ja els prejudicis , els colors, les creences on deixem de mantenir corrpució i assassinats com la violència de genere, deixa ja les desigualtats... evitar que perquè nosaltres menjen altres hagin de morir de fam, etc...

!

Unknown ha dit...

un xic tard però bon any a tothom!

el meu proposit d'any és continuar la lluita per un món millor on deixem enrrera ja els prejudicis , els colors, les creences on deixem de mantenir corrpució i assassinats com la violència de genere, deixa ja les desigualtats... evitar que perquè nosaltres menjen altres hagin de morir de fam, etc...

!

Noèlia ha dit...

Hola!! el meu proposit es comentar més jejeje.. de moment no l'estic complint ho sé i ho sento de debo però intentare comentar cada cap de semana desde un altre ordinador..
L'altre propòsit es treurem el 1r curs de batxillerat i aket no el porto del tot malament.
Us desitjo bon any a tots(amb retràs).
Petons.