28 de març del 2020

Entreteniments clàssics

En dies de confinament domèstic obligat, he pensat que una bona manera de passar part del temps de què disposem és dedicar una estona a resoldre aquests '10 entreteniments clàssics', oberts a tothom qui vulgui capbussar-se en aquest apassionant món.

I de la mà del savi poeta romà Horaci, un vell i bell consell que a hores d'ara ens pot servir de bàlsam:

'AEQVAM MEMENTO REBVS IN ARDVIS SERVARE MENTEM'  (Carmina, II, 3)
'Recorda mantenir la ment serena en els moments difícils' (Odes, II, 3)

Molts d'ànims i molta paciència!





5 comentaris:

Unknown ha dit...

Salvete omnes!
M'anirà genial poder fer activitats diferents i poder desconectar una mica de tant estudiar per la universitat!
Són dies durs i hem d'aprofitar el màxim fent aquelles feines que sempre tenim pendent, però també és important distreure'ns amb els nostres hobbies. Sens subte les classes de llatí i grec em van ajudar molt per saber que la mitologia és un dels temes que més m'agrada investigar i aprendre'n. Per això, entreteniments com aquestes activitats em semblen molt bona idea per poder gaudir més d'aquests dies.
Moltes gràcies per tot i espero que estigueu bé i sans!

El vaixell d'Odisseu ha dit...

QUI ETS, INTERNAUTA??

Unknown ha dit...

Salve! Soc la Cristina Martín. Tot i que no puc veure molt el blog pel poc temps que tinc, quan puc investigo a veure què estan fent els cursos que ara fan llatí i grec i altres diferents entrades molt interessants!

El vaixell d'Odisseu ha dit...

Cristina!! Com estàs, com prova la Universitat? Certament, quins dies més estranys ens toca viure. Esperem que aquest malson acabi el més aviat possible i puguem reprendre allò que anomenem 'normalitat'. Espero que tu i els teus estigueu bé. M'ha fet molta il·lusió llegir-te. Una abraçada.

Martina Bru Sucarrats ha dit...

Em sembla una manera molt entretinguda d'aprendre Llatí i de passar una bona estona i m'ha semblat un passatemps molt interessant. Si tinc una estona m'encantaria resoldre les diferents endevinalles.