20 de maig del 2010

Dies Martis, comoedia romana!

Dimarts els alumnes de 4t van representar el text de Statuae amb tota la il·lusió (i nervis, és clar) del món. Ho van fer a la Sala d´Actes davant d´uns espectadors d´excepció: els seus companys de curs. I dimecres una segona funció per als "clàssics" de batxillerat. Ha estat una experiència molt positiva per a tots, han treballat molt i han dedicat temps i ganes a preparar l´obra. Jo només puc tenir paraules d´agraïment: gràcies a en Guillem, Martí, Cesc, Marcs, Gian, Xavi, Pol, a la Laura, Clàudia, Lorena, Mireia, Paula, Carlota, Agnès, Marta i Eli per voler compartir aquest petit però alhora gran projecte d´aula. Són ells els autèntics protagonistes i els que aconsegueixen que aquesta feina sigui tan especial. Plurimas gratias vobis ago. Tot esperant el vídeo d´aquesta comoedia romana tan singular us pengem les fotografies de la companyia.



37 comentaris:

Lah''heLena ha dit...

buenas,
Hem va agradar molt aquesta obra de teatre va ser molt divertida. Vaig passar una bona estona. jeje
déu,

Esther Soria ha dit...

Hola!!!

Filicitats per l'obra!!! Em va agradar moltíssim! Per mi va ser una gran experiència, i dimecres que en vaig poder gaudir (però aquest cop com a espectadora) només puc dir que ho vau fer super bé i ens vau fer passar una molt bona estona.

Feliciter!

Vale!

Anna Ruiz ha dit...

Hola!
Només dir-vos: FELICITATS! Va ser una obra molt divertida i es nota que la vau treballar molt bé. Vam passar molt bona estona!

Anna Ruiz de la fuente Núñez.

Clara ha dit...

Em va encantar com us va quedar statuae, ho heu fet molt millor que nosaltres l'any passat, i això és bo, perquè significa que progressem.
Felicitats actors! Vaig riure molt i m'ho vaig passar molt bé!

Clara

Jordi Sedeño ha dit...

Hola!

Felicitats per l'obra que vau fer. Em va agradar molt, vam passar una bona estona.

laa.neuus ha dit...

Hola!

Felicitats per la obra! Em va agradar molt, ens ho vam passar molt bé, i crec que algun podria pensar-se de ser actor:)

Adéu

Aitor ha dit...

Hola!
L'obra va estar molt bé, era entretinguda i té molt mèrit que aquests alumnes s'aprenguessin els papers en llatí, i el makin off era divertida.

Adéu!

Maria ha dit...

Hola a tots!
primer de tot donar-vos les gràcies perquè m'ho vaig passar molt bé i FELICITATS per la vostra gran actuació. De veritat que em vau fer passar una gran estona i a més em va fer recordar els moments en que nosaltres vam preparar també aquesta obra!!!

Vale!!
Maria Canales

Marta ha dit...

Hola !

Em va agradar moltissim , vem gaudir d'una bona estona amb la vostre obra de teatre, sobretot amb en Rufus el criat va fer molt bon paper .
Només em queda repartir felicitacions per tots .

Júlia Vallespir ha dit...

Hola a tothom!

Es nota que vau treballar la obra i és que va quedar genial! Ens vau fer riure molt i amb llatí, fet que té molt de mèrit! Felicitats, em va encantar!

Vale!

Unknown ha dit...

Hola a tots!!
A tots els de quart moltes felicitats! L'obra està molt bé i ens vau fer riure moltíssim. Es notava que us agradava estar representant l'obra i vau actuar molt bé, si teniu vergonya o estaveu nerviosos, no es va notar gens. A mi em va agradar molt com a mínim!

Adéu!

**Carlos** ha dit...

salve!

Vull felicitar als alumnes de 4rt que han preparat aquesta obra per l'actuació i l'esforç d'estudiar el text en llatí i reproduir-lo, també felicitar a les 5 statuae que van aguantar moures.

Ferran ha dit...

Hola!
Felicitas per la obra! Em va agradar molt, va dura poc però va ser intens. Em va agradar sobretot perquè va ser divertida i interessant.

PD: Em podrieu passar la canço que sonava? ferranminguella@hotmail.com

albert muñoz ha dit...

HOLA!!!

Aquesta obra ha sigut molt bona i divertida i la heu fet molt bé.
Felicitats per la obra.

ADEU!!

Unknown ha dit...

Hola nois!
Moltes felicitats, va ser molt divertit, a mi personalment em va agradar molt haha! sou uns "cracks"!
Adeu!


Anna!

oriol ha dit...

Hola!

A mi també em va agradar molt, trobo que va estar molt ben interpretada per tots els alumnes i que va estar ben montada i orgranitzada. Jo ho vaig fer l'any passat i va ser una molt bona experiència.

Oriol T.

Carlotah. ha dit...

Hola nois!
Vau representar molt bé l'adaptació i a més a més es va poder veure que havieu estat treballant amb ganes i empeny.
L'obra ens va agradar molt i ens vau fer riure moltiíssim!

us felicito per la representació!
VALE :)

Sergi Roman ha dit...

Felicitats!!

La obra va ser molt amena i ens va servir per fer-nos uns riures. Flicitats també per la feina feta, crec que hi heu dedicat un gran esforç i n'és d'agrair.

Adéu.

Clàudia ha dit...

Va ser brutal, la veritat.
Hi van haver molts nervis, com a mínim per part meva, però va valer la pena :)

Xavier Garcia ha dit...

Gran obra! M'ha encantat col-laborar per fer-la, m'ho vaig passar molt bé!
Adeu!
Xavi

Mireia ha dit...

Salve!
Gràcies a toots! I m'alegro que us hagi agradat i que hagueu guadit veient-la.
Per part meva, puc dir que, m'ho vaig passar molt bé assajant i que fer d'estàtua no és el més fàcil... però jo crec que vaig complir ;) I també vull felicitar als meus companys perquè, encara que estaven molt nerviosos (jo m'incloc), els hi va sortir super bé!

Jordi hem de seguir fent coses com aquestes a classe!
Valee!

Unknown ha dit...

Felicitar als alumnes de 4t que ho van fer molt i molt bé però mai no ho faran millor que nosaltres hahahaha

lorena ha dit...

Ens va quedar molt bé. Si, senyor! Encara que va haver-hi molt nervis abans de começar però tot i així va quedar bé! Gràcies a tots!

Martí ha dit...

Salvete!!

Gràcies a tots!!! I donar les gràcies a tots els meus companys per haver fet possible aquesta obra, felicitats a tots va quedar perfecte!
Tots teniem nervis i jo el que més, però tot va sortir com esperàvem, felicitats a tots i donar-li les gràcies el Jordi per haver-ho fet possible!!

Valete omnes!

Giancarlo ha dit...

Gràcies a tots per felicitar-nos!
Jo m'ho he passat molt i molt bé assajant l'obra i la veritat és que et qeudes bastant a gust quan veus que tot l'esforç ha valgut la pena.
Felicitats a tots de la meva part, també, per haver-vos-ho currat tant!
I també gràcies a tu Jordi!

Vale!

marta rodríguez ha dit...

Buah m'ho vaig passar molt bé ajudant als meus companys a preparar la obra! Hi havien molts nervis derrere el taló, peró tot va sortir sobre rodes!

Felicitats:)
Vale

Paula ha dit...

La veritat és que ens ho vem passar molt bé fent-ho i que els agrades la nostra feina a els nostres companys és molt d'agrair.


Valete!

Marc Navarro ha dit...

Salve!
Garcies a tots els que veu aplaudir al final de l'obra i gracies també per la vostra paciencia.També he de dir que m'ha encantat fer aquesta obra i treballarla per tal de que sortis molt bé.

Vale!

Guillem Fargas ha dit...

Moltes gràcies a tots per les felicitacions.

Va ser molt divertit assajar-la, i fer-la (malgrat els nervis) també. Crec que hem de fer més coses així perquè són molt divertides i alhora t'ajuden a aprendre.
Per últim felicitar a tots els meus companys que ho han fet molt però que molt bé.

Vale!

Laura Guillén ha dit...

La veritat es que va ser molt divertit, tant en el assajos com en la obra i espero que els que la van venir a veure s'ho passesin tan bé com nosaltres.

Agnès ha dit...

M'ha agradat molt poder fer aquesta obre. Construir-la junts a estat molt dibertit, i crec que una bona forma d'apendre la llengua llatína. Tornaria ha fer una obra com aquesta.
un petó a tots!

Anònim ha dit...

Ens ho hem passat molt bé fent la obra. Espero que d'aqui poc ja tinguem la gravació feta. La veritat és que promet molt. Vinga salut a tots i fins una altra.

Unknown ha dit...

encara que tinguessim molts nervis varem poder controlarlos i ens va sortir bastant be.
salve

carlota ha dit...

Salve!
Fer aquesta obra ens ha servit molt a tots jo crec. Encara que no tots ens haguem après un text de llati,ens ha servit, ja que hem après nou vocabulari. Gràcies a tots els meus companys per fer aquesta obra i tots els dies ensejant molt divertits.

Sanja ha dit...

Segur que l'heu fet mooolt bé, per mala sort no he pogut ser present. Oi que n'haureu fet un vídeo, si es així, espero que el pengeu.

adéeu!

Noèlia ha dit...

Dons la obra va ser genial, em va agradar molt.
Era graciosa però ben interpretada i té molt merit ja que era en llatí.
Nois i noies us felicito perquè os veu posar al vostre paper a la perfecció i ens veu fer passar una estona molt distreta.
Gràcies a tots.
Espero que en feu alguna altre i ens la representeu.

Unknown ha dit...

Holaaaaa! :)

La obra m'ha agradat molt penso que és un gran treball i esforç perquè segur que han dedicat hores per aconseguir aquest resultat expléndid ;)





Saludos.