31 d’octubre del 2010

Racons clàssics de Barcelona: el primer Google Maps d'El Vaixell d´Odisseu

Tripulants de El Vaixell, ja tenim el primer Google Maps de la nostra singladura! En motiu de la presentació de la nova secció Racons clàssics de Barcelona amb l´entrada Quod spatium est? he pensat que ja era hora d´encetar aquesta aplicació que encara estava per estrenar. A partir d´ara treballarem també en aquesta direcció i espero que col·laborant entre tots arribem a fer-ne molts més. És una eina molt agraïda que també ens permetrà participar en el disseny de mapes d´altres centres educatius que ja tenen una tradició ben consolidada. Durant la setmana anirem desvetllant els seus secrets i vosaltres haureu d´anar construint aquest primer Google Maps que de ben segur us animarà a crear-ne de nous. Aquí el tenim!


Mostra Racons clàssics de Barcelona en un mapa més gran

8 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola!
Cada vegada el nostre vaixell es va modernitzant eh? Ara ja és d'última generació!
Em sembla una imatge molt apropiada la que es veu,el museu d'Arqueologia de Catalunya!

Anna!

Martí ha dit...

Salvete!

Estic d'acord amb l'Anna respecte la modernització, té tota la raó. Espero començar endinzar-me el món de Google Maps i també poder aportar-hi el meu granet de sorra el vaixell, i el treball respectiu que realitzarem pel que ens ha comentat en Jordi també esclar.

Valete!

Esther Soria ha dit...

Hola!

Em sembla molt interessant afegir aquest nova funció al nostre blog, com han dit l'Anna i el Martí, ens estem modernitzant!

He estat nevegant una mica i penso que es molt adecuat afegir aquesta aplicació ja que et permet veure el racó classic (en aquest cas el teatre grec que vam comentar en l'altre entrada)amb una breu explicació d'aquest.

Una idea genial Jordi!

Vale!

Judith Garcia ha dit...

Hola

Em sembla una activitat molt original, ja que s’aprèn i alhora es entretingut. Espero poder ajudar en tot el que faci falta i com diu el Martí poder posar el meu granet de sorra. Estic molt contenta de poder estar dins del Vaixell i participar en totes les activitats.

Adéu!!

Yasmin ha dit...

Hola!!

M'ha agradat molt aquesta eina de treball, és una manera molt entretinguda d'aprendre i de fer créixer el nostre bloc.

L'altre dia quan el Jordi ens va ensenyar com utilitzar-lo em va semblar molt divertit, això de fer petites entrades amb la informació dels racons clàssics em sembla molt enriquidor perquè tothom pugui gaudir d'un viatge per l'Antiga Grècia i descobrir coses noves.

Valete!!

Anna Ruiz ha dit...

Hola!
Està molt bé anar incorporant al vaixell noves tècniques i maneres de pulicar la informació.
Com més coses fem, millor per tots :)

Anna Ruiz de la Fuente

Jordi Sedeño ha dit...

Hola!!!

Em sembla molt sotisficat que afegim aquest sistema nou al bloc. Crec que amb això aprendrem molt.

El vaixell d'Odisseu ha dit...

Sanja, recorda que has de localitzar el poema visual d´en Brossa al mapa.

Vale!