14 de novembre del 2009

Dionís i el vaixell d´Odisseu

Ahir vam anar de celebració. I us he de dir que em va fer molt feliç veure reunits per primera vegada alumnes de clàssiques de l´escola de 4t de la ESO, 1r i 2n de batxillerat. Llàstima que no poguéssiu venir tots. No us amoïneu: repetirem l´experiència! Tots tenim un projecte comú que compartim, el nostre vaixell, i ahir Dionís ens va acompanyar des de l´Olimp amb un somriure de complicitat i alegria (no sé si us en vau adonar!). Gràcies per fer possible moments inoblidables com el que vam viure plegats. Vosaltres en sou els autèntics protagonistes.
Guardeu, mentrestant, aquestes diapositives a la vostra motxilla dels records i les vivències. Podeu deixar també el vostre comentari a l´entrada de dijous passat.

Júlia Rodríguez ha dit...

Jordi, veig que te n'has sortit la mar de bé amb això de les fotos al final, amb música i tot, tu!

La veritat és que va estar molt bé i s'hauria de repetir, a veure si el següent cop pot venir tothom.

Increïble la foto del menjar encara sense ser assaltat per... ningú en concret; així en pot quedar el record.

OPAELA!

El vaixell d'Odisseu ha dit...

Gràcies, Júlia. De mica en mica anem aprenent com funciona això de la tecnologia. La veritat és que va ser un dinar extraordinari. I veure-us a tots junts compartint una estona tan entranyable és tot un goig.
Fins dilluns!

Esther Soria ha dit...

Hola!!

La veritat, és que sí, les fotos han quedat molt xules, sobretot la del sirtaki, jaja.
Co ja he dit a l'altre entrada ha sigut un dinar genial i molt especial.
I la cançó que acompanya el video, molt encertada!! A veure si la podem tornar a cantar un dia a classe!!

Vale!!

Unknown ha dit...

Wowwwwwwwwwwwww!! no m'ho puc creure! quina passsadaa les fotos amb la "nostra cançó" :D
La veritat , va ser genial el dinar m'ho vaig passar SUPER bé sobretot ballant sirtaki haha moltes gràcies de veritat per organitzar aquestes coses jordi... i també gràcies a tots per anar-hi, tots junts fem possible que aquest vaixell arribi lluny i aquestes experiències que vivim tots junts segur, seguríssssim que mai les oblidarem... jo he vingut nova aquest any.. i sincerament sento que ja som una "familia" en especial els de clàssiques... Torno a donar les gràcies durant el dinar em vaig oblidar de totes les altres coses i la veritat ho necessitava!
Espero viure 1000 aventures més amb vosaltres nois!!

Gràcies!!!!!!!! :D Anna!

El vaixell d'Odisseu ha dit...

Anna, estic molt content per les coses que acabo de llegir. Tant de bo aquest esperit i aquest sentiment que verbalitzes tan bé s´encomani a la resta de companys i companyes del grup. M´encanta la paraula família i farem tot el possible perquè això continuï creixent.
Gràcies i fins dilluns

Sanja ha dit...

Holaaaaa! :D
M'ho vaig passar la mar de bé, va ser molts especial! Això s'ha de tornar a repetir i tant!
El slideshowe genial i la canço com no! La hem de tornar a cantar! :D

fins dilluns!

Anna Ruiz ha dit...

Holaa!
La veritat el dinar va estar, simplement GENIAL!, i aviam si el podem tornar a repetir que vam disfrutar molt tots plegats!
El video ha quedat molt bé i a més hi ha la nostra cançó!
Fins demà! :D

Anna Ruíz de la Fuente Núñez

albert muñoz ha dit...

XAIPETE!!
La veritat és que el dinar va estar genial el ambient era bo i el sirtaki que van ballar va estar molt be, aveure si un altre dia podem tornar pro per sopar per poder trencar els plats

OPAELA!!!!

Hola!
Està molt bé aquest montatge amb les fotografies, i sembla que os ho vau passar molt bé! La cançó que l' acompanya es increible=P
Llastima que jo no vaig poder anar-hi, però tenia ganes.
Espero que fem un altre dinar i aquest segur que no me'l perdo!
Petons a tots!

Clara ha dit...

Quina passada!!
Està super bé aquest muntatge, de debò! Acompanyar els moments tan divertits que vam passar amb Dinatà, la nostra cançó, ha estat una gran pensada.
Tant debò es torni a repetir i no es perdi aquest esperit de companyerisme que tenim!
S'ha de repetir, oi tant! Trobo que va ser una experiencia que ens ha unit una mica més en el nostre viatge conjunt en aquest vaixell. Seguim així i segur que construïrem moments inolvidables per recordar inclús després d'haver deixat aquesta escola.
El que si espero és que no deixem aquest vaixell i el seguim fent navegar: tan antics alumnes com nous tripulants de les clàssiques!

Ànims a tots i seguim així!

Clara.

Anònim ha dit...

Salve, gran dinar !!! Aixó s'ha de repetir. Avere quant ens tornem a reunir tots. El menjar bastant bo, sobretot el segon plat. El griego estaba bonissim !!!

Que bagi bé, salut a tots !!!

lorena ha dit...

Hola!
Les fotos són molt maques, es nota que us ho vau passar molt bé i vau aprofitar molt el moment. Espero que la pròxima sortida que organitzeu pugui anar, ja que unes circumstàncies em van impedir anar.
Àdeu!

Paula ha dit...

El dinar va ser genial!
M'ho vaig passar molt bé i el menjar estava bonissim!
I em va agradar molt veure ballar el sirtaki.
Això s'ha de repetir!

Guillem Fargas ha dit...

Salve!

El dinar va ser genial! Era la primera vegada que anava a un restaurant grec, i pensava que no m'agradaria, però va ser justament el contrari! Em va agradar molt i tinc ganes de repetir l'experiència!

El millor de tot el sirtaki! El vam ballar perfectament bé.

L'experiència s'ha de repetir, ens veiem per l'escola!

Vale i OPAELA!!!

elisabet ha dit...

Hola Jordi!

Xavier Garcia ha dit...

SALVE!
Va ser un grandíssim dinar! M'ho vaig passar molt bé i jo també voto per repetir-ho. El menjar em va agradar bastant, i em va sobtar bastant el ball que ens van ensenyar.
Espero que si tornem a repetir aquest dinar puguin venir tots els alumnes que hi van faltar, ja que s'ho passarien molt bé i com jo, el voldrien repetir una altre vegada.

Xavi!

Martí ha dit...

SALUETE OMNES!!!
La veritat es que vaig disfrutar moltíssim!!! El menja era molt bo i espero repetir-lo molts cops més, jo tenia música i no vai anar a classe per estar amb tots vosaltres, avisant previament esclar jejeje i ostres la veritat es que va valdre molt la pena, GRÀCIES A TOTS!! Pocs van ballar el sirtaki, però jo en vaig ser un d'ells, i va ser molt divertit compartir aquest ball amb tots!! El pròxim cop espero que s'animi molta més gent.
I tots els que vam estar segur que recordarem tots els HELLAS HELLAS OPAELA! d'en Jordi.
Gràcies a tots i en Jordi per haver fet possible tot el dinar,espero que és repeteixi! Ens trobarem pel vaixell.
VALETE OMNES!!!

Lah''heLena ha dit...

opa ela opa ela!!
buenoO gran diaa !! el menja molt diferent al català peroO bastant bo!!! jajjaj

Lah''heLena

laa.neuus ha dit...

hola:)

va ser un gran dinar el del divendres, a veure quan tornem a fer un dinar o sopar, a les fotos no sortim molt agraciats però què hi farem...

NEUS

Jordi Sedeño ha dit...

hola!

va ser un molt bon dinar! M'agradaria que tornesim a fer un dinar o sopar. Sobre el tema del menjar el primer plat no em va agradar gaire, es que jo soc molt especial amb els menjars (jeje), però tota la resta boníssima, espero que ho repetim un dia d'aquests

Marta ha dit...

Hola
M'ho vaig passar d'allò més bé , i el menjar em va agradar força , pensava que no menjaria gaire però i tant que vaig menjar , estava tot bonissim a més va haver molt bona companyia , va ser tota una experiencia .
Jordi , per quan un altre ?

Fins demà

El vaixell d'Odisseu ha dit...

Doncs no m´atreveixo a dir quan arribem a les 2000 visites, perquè al ritme que portem aviat repetirem. Però estic molt feliç que us hagi agradat l´experiència i que tingueu ganes de repetir. Forma part de la convivència entre tots nosaltres, és una manera de compartir espais fora de l´escola que ens fan més conscients del valor educatiu del que aprenem.

Opaela!

Hola a tothom!!
Que bé! Per fi puc comentar! :D
Estic molt contenta de com està evolucionant el nostre blog, les 1000 entrades que vem anar a cel·lebrar al Dionnis ho demostra.
Jo personalemnt m'ho vaig passar genial! Va ser una oportunitat de parlar amb gent que veia cada dia pels passadissos i no sabia ni el seu nom, tot això sense tenir en compte el menjar que, tal com va dir el Jordi a classe, de paraula no tenia bona pinta però estava boníssim. A més a més va ser una gran experiència ballar el sirtaki am els cambrers trencant plats, va ser molt divertit! A veure si el pròxim cop us hi animeu tots a ballar!
Vale!!

Agnès ha dit...

Salve!
s'ha de dir que aquell dinar va ser molt maco i especial. Em va donar la possiblitat de coneixe la gent amb qui comparteixo algo en comu. La veritat és que penso que en tindriem que fer més perquè aixi ens podriem anar coneixent més. Enara que si en fem mès seria una mica difisil de superar aquest dinar, perque va estar super bé.
petons per a tothom!
Agnès!

Giancarlo ha dit...

Va ser una llàstima no poder anar-hi... A veure si la pròxima vegada hi puc assistir i passar una molt bona estona amb tots! A més seria molt interessant poder conèixer els menjars i costums d'una cultura amb tanta història i tant interessant com aquesta.

Noèlia ha dit...

Hola!
ja sé que fa molt que es va publicar aquesta entrada però he tingut certs problemes i no he pogut comentar
així que aquí estic de nou.
Doncs jo al Dionís vaig disfrutar molt ,ho vam passar molt bé i el menjar estava bo.
Encara recordo el sirtaki, tot i que jo no hi vaig balla perquè em feia vergonya.
Espero repetir-ho perquè em vaig divertir molt.